24 jun - 09:18 Haaksbergen - aangepast om 09:19

Orkest The Evergreens presenteert zich

HAAKSBERGEN – Wil je nog genieten van mooi in het gehoor liggende muziek dan ben je zaterdagmiddag vanaf 14.30 uur welkom op de Kalter in Haaksbergen. In verband met de WAK (Week van de Amateurkunst) treedt het orkest The Evergreens voor de liefhebber in juni nog één keer op.

Het eerste halfjaar heeft mede door het 125-jarig bestaan van de Haaksbergse Harmonie het orkest onder leiding van Erik Dollekamp meerdere concerten gegeven. De komende twee maanden liggen de repetities en optredens even stil. Liefhebbers, die ook een instrument (willen) bespelen zijn vanaf september op de dinsdagmorgen om 9.30 uur welkom in het Harmoniegebouw aan de Uiterhoevestraat in Haaksbergen. Vind je de muziek mooi en/of heb je de mogelijkheid om voor een gelegenheid The Evergreens uit te nodigen dan kun je contact opnemen met Leo Veldhuis, telefoon: 06-10829878, e-mail: l.veldhuis@kpnmail.nl