13 mei - 12:00 Haaksbergen - aangepast om 10:53

Kruidige BBQ-actie Bon Boys

HAAKSBERGEN – Voetbalvereniging Bon Boys en hoofdsponsor ‘Kwaliteitsslagerij Broekhuis’ zijn een BBQ-actie gestart als alternatief voor geschrapte sponsoractiviteiten door de coronacrisis. De actie loopt tot en met zondag 31 mei.

Voor 50,- euro heb je zo’n rijk gevulde BBQ-tas te pakken. Een sponsorprijsje voor een culinaire voetbalactie waar iedereen van kan meeprofiteren, ook niet-leden van de club. ,,De tas is voor iedereen te koop”, benadrukt René Broekhuis. ,,De eerste 250 verkochte tassen leveren de club 7,50 euro per tas op. Voor iedere tas meer is dat 10,- euro.”  Bon Boys en de nieuwe hoofdsponsor hadden grote plannen voor dit seizoen. Er zaten leuke initiatieven in de pen. ,,Maar de coronacrisis heeft die ideeën buitenspel gezet”, meldt voorzitter Gert-jan Klanderman. ,,We mogen de kantine niet meer in en onze sponsors missen een deel van hun exposure. Dat is vervelend, maar we denken hier in oplossingen. En dit is er zo één.”

Barbecuepakket

Met een prachtige voorjaarsperiode in aantocht is de BBQ-tas inmiddels via een speciale link op de websites van Bon Boys en Slagerij Broekhuis te bestellen. De uitgifte staat voor zaterdag 6 juni gepland. ,,Dat gaan we doen met een grote drive-thru op De Kalter. De hele dag van 9.00 tot 16.00 uur kunnen de tassen worden afgehaald. Daar gaan we een mooie happening van maken”, aldus René Broekhuis. 

Foto: Hoofdsponsor René Broekhuis (links) en voorzitter Gert-jan Klanderman van Bon Boys lanceerden afgelopen zaterdag de BBQ big shopper actie (foto: Willy Rikkers).